Translate

понеделник, 12 март 2012 г.

Дреме ми на Кънчото

Знаете ли историята на Кънчо? Непростимо е да не сте чували за него. Кънчо се ражда в главата на неизвестен български гений, набеден за човек с въображение. За целта той е получил възнаграждение от Столичната регионална здравна инспекция. Може би с вашите пари.
Според запознати обаче Кънчо никога нямаше да се появи на бял свят, ако пред служителите на СРЗИ не стоеше дилемата как да обяснят на тийнейджърите да използват презервативи. Именно поради тази необходимост те поръчват на талантлив креативист да измисли Кънчо. Героят е създаден вероятно с щедрото спомосъществувателство на данъкоплатците и гордо говори за себе си в рими - „Известен щурмовак съм аз. Изпълнен съм с енергия и страст.”
Кънчо е доста разкрепостен и често се раздава „и тук, и там”. Лошото е, че това не може да става току тъй и розовият господинчо проплаква - ”Налага ми се често да се предпазвам вещо”. Историята на рисувания герой завършва с щастлив край – след няколко опита да си постави „шапчица” и „дрешка” той за успокоение на всички все пак успява.
Каква е поуката от тази история? Верните отговори са поне три. Първо, явно някой много добре си е свършил работата, щом всички разбрахме как да наричаме това, което момченцата имат в гащите. А и според етикета никъде не е забранено да се каже „Дреме ми на Кънчото” или „Кънчо да не видиш!”.
На второ място рекламната кампания явно е успешна – всички научихме, че от СРЗИ много искат да използваме презервативи. Третата възможност за отговор оставям на вас. И дано съпругът ви да не се казва Кънчо и да не е някъде наоколо в момента, защото... нали знаете, „Кънчо се събуди, готов да се труди!”
Ако все пак познавате някого с въпросното име, не го гледайте нито накриво, нито влюбено. Кънчо има прабългарски произход и е производно на древното име, забележете, Курт, което означава ковач. Героят от брошурата на СРЗИ празнува и имен ден на 14 септември, когато църквата чества Въздвижение на Св. Кръст Господен. До празника на симпатичния розов пенис има още 6 месеца. Дотогава може да използвате Кънчо разумно и с мярка.
 
Цвета Герчева
В-к "Новинар" 

------
 
Наръчникът на ученика
Кънчо се събуди,
готов да се труди.
Известен щурмовак съм аз.
Изпълнен съм с
енергия и страст.
Раздавам се и тук, и там...
Налага ми се често да се предпазвам вещо.
Първи опит май
е неуспешен.
Боже, как
изглеждам смешен!?
Шапката стои погрешно,
явно бъркам нещо.
Втори опит ще
направя, правилно
да я поставя.
А шапката добре ме пази
и от СПИН, и от зарази.
Щом е в срок и годността -
пълна е сигурността!
Ето, нов презерватив вземи
и отново всичко повтори!
Резервоарчето с
пръсти прищипни
и внимателно
надолу разпъни!
Как лесно ми върви
и как добре ми той стои!
И накрая запомни:
с дрешка винаги бъди,
щом любов ще правиш ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар