Translate

неделя, 1 април 2012 г.

Сутрин в телевизора

По първия канал: Трайчо Трайчев…,ъъъ, Трайко Трайков, извинете, Трайко Трайчев…. По втория канал: Аз съм тежката артилерия на ГЕРБ, а не Искра Фидосова. Искра е тиловачка, „Голямата Берта” съм аз, ако не сте разбрали. По третия канал: Чашата ми пълна с вода и изведнъж – цоп! – една капка плажно масло. Е, как няма да прелее? Лиснах му я като един Жириновски, да схване какви неща му идват откъм Русия!
Боже, Кърт Вонегът, абсолютно жив и на чист български език по четвъртия канал: Не, не се чувствам виновен за прочутата си реч, в която казвам, че на този свят не съм сигурен в нито един от съветите, които давам, освен в един: ползвайте плажно масло! Искам да ви обърна внимание на началото на тази реч. Там казвам „Дами и господа от випуск 97, мажете се с плажно масло.” Мистър Трайков не е от випуск 97, той е от випуск 89. Новият министър Делян Добрев е от випуск 97, той може да се маже без опасност от изгаряне, но все пак препоръчвам му маслата с по-висок слънцезащитен фактор, защото вашето премиерско слънце е много силно.
Пак по първия канал: И Трайчо ще ми говори на английски пред българи за България! То добре, че не е имало и превод на катарски. Той си мисли, че знам само една дума на английски и ще му кажа конграчулейшънс. Аз обаче съм чувал и друга дума на аглийски и я казах: кенсъл. Е, не знаех какво точно значи, а, като разбрах, вече я бях казал. Аз тъй си ги уча, по две думи от език. Мархаба, аскер!
Превключвам на втория канал: Как ще ни стигнат катарците, като не стават преди 10 ч.? Гледам го емира – заметнал се с един чаршаф и по джапанки. Значи и той на плаж тръгнал. Външното ни министерство се пържи в тигана, те всички се мажат на плажа. Само Лилето с панталон, ходила да си купи катарски яйца по 18 ст. Това е умна жена, тя знае, че на плаж може да се пече и в България.
По третия канал: Катар е инфекция на горните дихателни пътища. Катарално възпаление на лигавиците с образуване на серозен ексудат , особено на респираторния тракт. По четвъртия канал: Стига вече с тези лекари-министри на здравеопазването. Аз като не съм лекар, как поставих вярна диагноза на Трайчо Трайков. Диагнозата му е катаракта. Катар + АКТА. Народът го нарича перде на окото. Пердето се отстранява. Отстраниха ли го? Отстраниха го. Отново по първия канал: Катар не донесе катарзис, това ми се дава като информация от моето извънземно Уилсън. Все пак Катар донесе някакво равновесие – Трайчо Трайков не знае за какво е уволнен, но пък Стефан Константинов не знаеше за какво е назначен. Балансът в този живот е важен, затова ми се дава, че следващият здравен министър ще е медицинска сестра, а по-следващият санитар. По втория канал: Ние, министрите от този кабинет , винаги си носим оставката в джоба, но как да я подам, като не бях с костюм? На плажа, както знаете, не се ходи с костюм. И, докато отида до костюма си, те ми приели оставката. Още в Катар ме зарязаха, та взех самолета на автостоп…
Тук се събуждам. Пускам телевизора. Първо копче на дистанционното, второ, трето, четвърто… Всичките ми герои от сънищата са в студията. До осем и половина ще са ме докарали в състояние за диспансеризиране.

Веселина Седларска
Сп."Тема"

Няма коментари:

Публикуване на коментар