Translate

сряда, 2 април 2014 г.

Prodavalnik.com с нова корпоративна идентичност-OLX от средата на април



Най-големият сайт за безплатни обяви в България рrodavalnik.com ще има ново име и лого, в следствие преструктуриране в компанията майка -  Naspers. Медийният гигант обединява всички свои сайтове, за безплатни обяви в света, под обща шапка, с еднакво име – OLX, който е най-популярния сайт за безплатни обяви в бързо развиващите се пазари.
„Промяната на името на prodavalnik.com няма да се отрази на начина на функциониране на сайта. Той си остава безплатен и лесен за ползване, като не се изисква повторна регистрация на вече съществуващите профили в платформата”, сподели Спас Сливков, изпълнителен
директор на OLX за България.
Той подчерта, че, през последните 3 години Naspers са инвестирали изключително много в развитието на този бизнес модел в България, благодарение на което през февруари prodavalnik.com е на трето място с над 1 млн. уникален брой месечни посетители в класацията за български сайтове на Gemius-аbv и  vbox7 .
„Средно на ден при нас се публикуват 35000 нови обяви, което показва, че има промяна в мисленето на хората и сме спечелили доверието на нашите потребители. Нашият фокус са частните лица и малкия бизнес. Забранихме продажбите на каквито и да са реплики, тъй като смятаме, че защитата на авторските права е изключително важна. Основните ни приоритети са и си остават сигурност, удобството и високото качество на услугата за ползвателите на сайта и след смята на името. Като част от световната марка OLX, ние ще имаме възможност да споделяме познанията си със световни специалисти, което със сигурност ще доведе не само до развитието на сайта, но респективно и до подобрения за потребителите, където и да са те да могат да ползват познатите марки”, сподели още той.
“С новата структура създаваме най-голямата група от продавачи и купувачи в света, но едновременно с това запазваме локалния фокус на всеки един от сайтовете. С над 140 млн. уникални посетители в 107 държави по света, OLX вече е лидер сред сайтовете за безплатни обяви на пазари като Индия, Бразилия, Португалия, Тайланд и много други,” акцентира Алек Оксенфор, основател на OLX.
Една от първите придобивки за българските потребители е новата версия на мобилното приложение и мобилния уебсайт на OLX. Тя ще бъде факт след промяна на бранда-до края на м. април.
„В последните месеци наблюдаваме трайна тенденция за увеличаване на посещаемостта на сайта чрез мобилни устройства. Към момента близо ¼ от посещенията са именно от мобилни телефони и таблети. Затова съвсем скоро ще пуснем втората версия на мобилно приложение, което освен настоящите предимства като улесняване на процеса в комуникацията продавач-купувач, геолокация и получаване на известия за коментари и активности, свързани с действията в сайта, ще предлага по-безпроблемно, интуитивно и изцяло подобрено потребителско изживяване при работа с него”, анонсира Пламен Нонински, маркетинг мениджър на OLX за България.
Информация за :
Рrodavalnik.com-тук всеки може да продава свои вещи, които вече не ползва и по този начин да подпомогне своя бюджет. Както се казва ненужното за едни е съкровище за други.
Naspers е водеща международна компания в областта на електронната търговия и медиите. Бизнесът на компанията е фокусиран основно в бързоразвиващи се пазари в това число Южна Африка, Китай, Латинска Америка, Централна и Източна Еврова, Русия и Индия.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар