Translate

неделя, 15 март 2015 г.

Премиерът Бойко Борисов: . За да има реформи в МВР, нали не си мислите, че тази парламентарна група, която съм одобрил човек по човек, и е гласувала тези закони, може да го направи без мен?



По време на изказването си за запазване на етническия мир той се обърна за кратко към
вътрешния министър Веселин Вучков и пред целия парламент му припомни какво се е случило."Обръщам се и към Вучков. За да има реформи в МВР, нали не си мислите, че тази парламентарна група, която съм одобрил човек по човек, и е гласувала тези закони, може да го направи без мен? Или реформаторите могат да направят реформа в здравеопазването, ако с министър Петър Москов не работим заедно?", започна Борисов.
След това продължи по същество: "Това е, както и на Вучков съм му казвал: Колега, ти си министър, назначил си си трима заместници, имаш главен секретар, под него си си назначил твой главен секретар, назначаваш шефове на служби. Какво ще направи главният секретар срещу реформите? И въпреки всичко, 4 март не е подходяща дата."
Бойко Борисов каза и защо не е успял да разговаря с Вучков преди заседанието на Министерски съвет, на което получи и прие оставката му. "В петък влязох на операция, до сряда бяха почивни дни. А ти предварително обяви, че ще предложиш нов главен секретар. Редно ли е да го предложиш, без да го съгласуваш с мен? Да не е феодално министерство? Кога не съм вдигнал в друго време телефона? Когато си дошъл, сме имали поне 5 съвещания в МВР", коментира Борисов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар