Translate

неделя, 17 май 2015 г.

85% от българите посочват: Добре прекаран време са пътуванията със семейството и приятелите у нас и в чужбина

Тайната съставка на бирата Amstel е – времето добре прекарано с близки и приятели

77% от анкетираните заявяват, че това са активните уикенди с близки и приятели, 66% смятат, че добре прекарано време е времето сред природата, 63% изтъкват, че за тях  това са вечéрите навън с близки хора или гостите вкъщи, а за 56% определят пазаруването със семейството.
Това сочат резултатите от представителното за градското население (над 100 000 жители) изследване (телефонно и по интернет), направено от института за маркетингови изследвания GFK по поръка на Amstel в България за представите на хората у нас за добре прекарано време. То включва 600 души ((по равно мъже и жени) на възраст между 25 и 50 години, живеещи в София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора. С него стартира инициатива, която цели да предизвика хората да наливат повече време в качествените моменти. Time Well Spent е проект на хора, решили да отделят време на моментите, които наистина си заслужават, и да ги превърнат в значими.
Ваня Щерева сподели, че иска да „налива”свободно време в общуването с приятели, спомени, в правенето на странни неща, в писане на разказ, свързан с нейна детска мечта, изобщо в готини неща… Тя цитира дъщеря си, която на питането и къде отива и отговорила – на приключения. По думите и трябва за човек всеки миг да е добре прекарано време.
Почти 60% от запитаните съобщават, че биха желали по-често да посещават публични и социални събития, от рода на: театър, концерт, кино, изложби и други.
70% мислят, че не пътуват достатъчно, 59% определят като недостатъчно активното си време със семейство и приятели, а 57% биха желали повече публични и социални събития в ежедневието си. 68% от мъжете определят като добре прекарано време своето хоби, а 73% от жените – четеното на книги.
Участниците в проучването са единодушни, в разбирането си за моментите, които правят дните им стойностни, но признават, че биха искали да „наливат“ повече време за такива преживявания.
Почти 100% от българите в ежедневието си инвестират значително количество време пред компютъра, мобилните устройства – 96% и телевизора – 78%. Най-често жените сърфират в интернет през смартфоните и компютрите - 96%. Въпреки това обаче 2/3 от тях не определят тези моменти като стойностни.
„С проучването за добре прекарано време искаме да стимулираме хората да наливат време в моментите, които наистина имат значение за тях, а именно в качествените моменти с близките си.За Amstel един от най-важните изводи от изследването e, че за близо 85% от хората личните срещи остават приоритет в ежедневието им. Любопитен факт от изследването е, че близо 35% от мъжете искат да наливат повече време в събирания със семейство и приятели вкъщи, готвейки и споделяйки храната си с тях, а само 13% от жените изпитват нужда от повече време за този тип преживявания. 60% от жените обаче заявяват готовност да се включат в доброволчески дейности, помагайки и грижейки се за другите, докато мъжете готови на това са – 40%.
По отношение на спората едва 1/3 от жените смятат, че спортуват достатъчно. Изводът, който се налага е, че жените имат нужда от повече време за себе си, докато мъжете предпочитат споделените мигове с други. Интересно е и как за българите е по-важно да имат свободно време отколкото да градят кариера“, коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в „Загорка“ АД.
Регионалният анализ на резултатите сочат още, че жителите на Варна имат значително по-голям глад за пътувания от живущите в други български градове. Едва 13% от варненци смятат, че пътуват достатъчно или прекалено много, в сравнение със столичани - 31% и 38% при пловдивчани. 65% от варненци обаче посочват, че биха искали да наливат повече време в хапването със семейството и приятелите навън, докато софиянци предпочитат да се наслаждават на спокойните моменти след работа вкъщи – 65%.
Анкетираните са единодушни още в разбирането си, че свободното време е по-важното от доходите. Това посочват 58% от софиянци, 51% от варненци и 48% от пловдивчани.
От Amstel обещаха, че и догодина ще повторят проучването. Нещо повече амбицията им е то да обхване и съседни нам държави, за да се види има ли разлика по отношение на добре прекараното време у нас и в другите страни.
---
Amstel е първата международна бира, която се произвежда по лиценз в България, в пивоварна Загорка в Стара Загора. Запазени са автентичната рецепта, съставки и контрол върху качеството, които са превърнали Amstel в успешна марка в над 120 държави по света.
Времето е тайната съставка в Amstel Premium Pilsener. Времето, което е нужно за да отгледаме златен ечемик, търпеливо да го превърнем в най-добрия малц и да развием хмела с богат букет от аромати. Резултатът е пиво, балансирано до съвършенство – освежаващо пивко, с дръзки, но ненатрапчиви нотки на хмел и с ясно изразен характер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар