Translate

вторник, 19 май 2015 г.

В Берлин Райнер приканва децата да го нахранят с боклуци

Роботът кошче е лакомо за всичко – от хартии и цигарени фасове, до чашки от кафе и пластмасови бутилки

Говорещият робот Райнер всъщност е кошче за боклук, което подканва децата в Берлин да го нахранят с отпадъци, съобщава агенция ДПА.
Той изглежда външно като традиционните оранжеви кошчета за боклук, които са прикрепени към осветителните стълбове, но препасан с надписа "Аз съм Райнер".
"Аз искам боклук, аз съм едно от 21 500-те кошчета за боклук в града", казва малкият механичен помощник, който не е по-висок от децата, които го наобикалят.
Роботът кошче на колела е озвучен от германския актьор Сирил Берндт и е част от кампанията за чиста столица, лансирана от берлинската управа през 2013 година.
Умната машина е лакома за всичко – от хартии и цигарени фасове, та до чашки от кафе и пластмасови бутилки – всичко, което иначе би могло да попадне на земята или в храстите.
Умната машинка ще е в Берлин до средата на месец юни.
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар