Translate

събота, 16 май 2015 г.

Д-р Мирослав Ненков, здравен министър от служебното правителство на Георги Близнашки: В здравеопазването трябва да има разстрели като в Северна Корея



Краткото ми министерстване ме радикализира много и съм за тоталитарно управление в министерството, за да е ясно кой носи отговорност в здравната система. Аз съм твърдо за
тоталитаризъм в здравните среди. Гледах за един техен министър, който си позволил да заспи пред Ким Чен Ун и го екзекутирали. Това трябва да се случи и в нашите среди. Трябва да стане като в Северна Корея, макар че разстрелът на един човек няма да реши проблемите в здравеопазването. Трябват повечко, заяви пред БНТ д-р Ненков в характерния за него шеговит тон.
По повод подготвяните от здравния министър д-р Петър Москов здравни реформи д-р Ненков подчерта, че не е съвсем съгласен с тях, но въпреки това е по-добре да се правят някакви промени, които могат и да не доведат до добър резултат, отколкото нищо да не се променя в системата.
Д-р Москов е малко остър в изказванията си, но на мен това в личностен план ми харесва, продължи д-р Ненков. По думите му бизнесът с фармацевтични продукти в България няма да се промени никога.
„Аз бях запознат с този бизнес още преди да стана министър, но след това ми стана ясно, че има една порочна практика, която не подлежи на промяна. Има готови хора, които срещу някой лев, са готови да вършат работата не едни други хора. Не искам да говоря с имена, защото после може да ме осъдят. Факт е, че точно тези нещица увеличават цените на лекарствата. Лекарството е много специфична стока. Това не са просто семки, от които трябва да изкараме някакви пари. Лекарствата формулират един социум и спомагат за оцеляването на обществото”, каза д-р Ненков.

Няма коментари:

Публикуване на коментар