Translate

понеделник, 25 май 2015 г.

Веригата магазини „HomeMax” стартира национална инициатива под наслов „Децата мислят зелено”.


Редица популярни личности подариха много настроение и позитивни емоции на децата от 164 ОДЗ „Зорница“ в кв.Горна Баня-София


Кампанията има за цел да насърчи най-малките към опознаване на природата и да ги възпита да отглеждат, да се грижат и да се радват на заобикалящата ги среда за една по-красива и зелена България. Тя стартира със засаждането на цветна градинка в двора на детското заведение. Сред изявените имена, които се включиха активно в мероприятието бяха актрисата Лили Маравиля, Мис България 2007 Юлия Юревич, писателката Людмила Филипова, собственичката на модна агенция „Ивет Фешън“ Ивета Григорова, топ-модела на „Ивет Фешън“ Деси Савова, актрисата и модел Деси Зидарова, поп певицата Вяра Атова и аренби изпълнителя Бобо. 
В периода май-юни т. г. детски градини от цялата страна ще имат възможност да се включат в инициативата, а „HomeMax“ ще подари над 1000 пакета с различни семена и луковици на цветя и зеленчуци, над 200 декоративни и овощни дървета и красиви вечно зелени храсти. За всяка отделна градина са предвидени голям пакет с различни растения- по 5 дръвчета, 7-8 пакета със семена по избор още толкова пакета с луковици и за най-бързите ще има и от растението Туи.
Всяко детско заведение, което има желание да участва в начинанието за създаване на цветна градина и иска да получи от тези насаждения, трябва да изпрати писмо на имейл: za_decata@home-max.bg, като отбележи името си и от кой град е. На всяка едно ще бъде отговорено персонално в кой търговски обект да отидат, за да получат пакетите с растения. Така детската градина ще бъде записана за участие в инициативата „Децата мислят зелено“ и ще участва за голямата награда, предоставена от HomeMax- изграждане на детски кът за децата. Ще спечели най-добре отгледаната и поддържана градинка, а резултатите ще се обяват през септември.
„Любовта към природата се възпитава и това е една от важните стъпки във формирането на ценности у децата. Днес ги учим да се грижат за малка цветна леха и овощно дръвче, утре те ще възпитават техните деца да са свързани с природата. Правим първата малка стъпка към социалната им ангажираност, за да имаме по-зелено бъдеще утре“, заяви Пейо Николов - собственик на „HomeMax“. Генерален медиен партньор на инициативата „Децата мислят зелено“ е най-популярната страница в социалната мрежа Facebook – Хайлайф.
---
„Децата мислят зелено“ е част от инициативите на веригата магазини за изграждане на отношение на децата към природата. Тя цели да развие у тях положително и отговорно мислене към околната среда и природните ресурси. Зелената градинка допринася за това децата да учат, докато планират, изследват, експериментират, грижат се за растенията, общуват позитивно с възрастни и деца от други възрастови групи, играят, творят и изграждат осъзнато и благодарно отношение към храната, трудът и природата. „HomeMax“ кани всички детски градини да се включат като реализират мечтите си за едно по-зелено и красиво бъдеще.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар