Translate

понеделник, 10 август 2015 г.

Alexa шокира с канибалски ритуал в новото си видео



Премиерата на проекта се състоя днес в ефира на „Фен ТВ“

Alexa, изпълнителката на „Ара мюзик“, в най-новия си проект  „Ще те сменя“ показва не само модерно попфолк звучене, а и провокативно видео, дело на режисьора Bashmotion.
Клипът е пълен със символика, обвързан с текста на песента, а Alexa влиза в образа на „Фаталната жена“, която извършва канибалски ритуал за отмъщение на бившия си мъж. И този път в проекта  „Ще те сменя“ се преплита древното ТАБУ– канибализмът. Във видеото Alexa пие човешки мозък, режат се вени и променя правилата на играта. Смята се, че канибализма е свещенодействие, позволяващо на хората да се сдобият с божествени сили и могъщество  чрез пренасянето на жертви. Този мит Alexa преразказва по модерен начин в своето ново видео Ще те сменя“.
„Цялостната идея за клипа е на режисьора Bashmotion. Разбра ме още от първия път как си представям видеото и го реализира по най-добрия начин. Той има нестандартно виждане за своите проекти и по това си приличаме, за това избрах да работя с него.“, споделя Alexa за работния процес
„Това е третият проект, който правим заедно с музикална компания „Ара мюзик“. Първите ми проекти бяха много различни един от друг. Дебютният ми сингъл „Помни ми думата“ бе харесан от почитателите на попфолк музиката, а етно-хаус парчето „Без етикет“ от любителите на клубната музика. Най-новата ми песен „Ще те сменя“ е подарък за всички фенове, които очакваха с нетърпение да направя песен в модерния попфолк стил. Благодарна съм на екипа от „Ара мюзик“ за добрата работа заедно.“, разказва Alexa.

Няма коментари:

Публикуване на коментар