Translate

неделя, 30 август 2015 г.

Кампанията „От любов към живота“ на AVON дари на около 5500 жени безплатен ехографски преглед през 2014 и 2015 г.



Над 70% от българките пропускат прегледа на гърдите от страх, а близо 75% от прегледаните имат проблем

Кампанията на AVON - „От любов към живота“ предостави възможност на 6900 жени от 7 града в страната за безплатен ехографски преглед за рак на гърдата, благодарение на
набраните, чрез продажбата на благотворителните продукти на AVON, средства през 2013 г До момента са реализирани около 5500 прегледа. Основното наблюдение на специалистите е, че страх е основния мотив жените да избягват профилактичните прегледи. Още по-трудно се активират жените в неравностойно положение, към които кампанията показа специално отношение, предоставяйки часове с приоритет – едва 23,6% са преминалите на преглед от групите многодетни майки, дългосрочно безработни жени, регистрирани в бюрото по труда, жени от малобройни етнически групи, жени с увреждания.
Обобщените данни на партньора на кампанията „Български фонд за жените” посочват малък брой регистрирани жени с рак на гърдата - между 3 и 10 случая в град. Тревожно е обаче, че едва 26,5% от всички прегледани са с диагноза „без особености“. При останалите 74,5% са забелязани различни видове доброкачествени образувания, кисти и/или са били пренасочени за второ мнение. Според анализа на местните неправителствени организации основният интерес е от жени от етнически групи - 36% от всички от целевите групи, като едва 8% са записаните жени с увреждания и 13% - многодетните майки.
Представителите на AVON – дамите, които на практика реализират набирането на средства за  кампанията с предлагането и продажбата на благотворителните продукти на компанията, получиха лична възможност за безплатен преглед. Едва 23,2% от получилите покана обаче реално са го реализирали. Данните от вътрешното проучване на компанията показват, че основен довод за ниската активност е страхът от евентуалната диагноза, която може да им бъде поставена.
До този момент прегледите са приключили в градовете Варна, Русе, Шумен и Бургас. Продължават прегледите в Стара Загора и Плевен, а още 600 прегледа предстои да се осъществят при подновяването на кампанията през септември в Пловдив.
В началото на 2015 г. AVON се обръща към фондация „Една от 8“, с която заедно създават програмата „Бъди до мен“ и стартират работа в посока предоставяне на помощ и подкрепа на жени с рак на гърдата. Набирането на средства е целогодишно - с продажбата на благотворителни продукти от розовата серия на Компанията за жени. 100% от печалбата от всеки продаден продукт през 2015 година ще осигурят психологически и юридически консултации и групи по взаимопомощ за жени с рак на гърдата и техните семейства. .
Засвидетелствай своята подкрепа, като поръчаш продукт на своя представител или на www.avon.bg.

Снимка: Slava.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар