Translate

сряда, 23 септември 2015 г.

Спортен хепънинг събра деца и родители в подкрепа на социална кауза



Съюзът на пивоварите в България насърчава семейните занимания чрез кампанията Спортът е по-добрият начин децата да пораснат

Семейна спортна инициатива събра деца и техните родители в Княжевската градина в София.
Събитието бе организирано от Съюза на пивоварите в България (СПБ) и Столична община (СО), като част от кампанията "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат. Родители, вие можете да повлияете".
Инициативата цели да популяризира и насърчава спорта и общуването в семейството и подобряването на обществената среда като превантивен подход тийнейджърите да не експериментират с алкохол.
С проявата Съюзът на пивоварите отбеляза за първи път и Международния ден на социалната отговорност на пивоварния сектор.
Общоевропейската кампания отразява усилията и ангажираността на индустрията в подкрепа на политиките за намаляване злоупотребата с алкохол.
В спортния хепънинг се включи и известният волейболист и радетел на семейния спорт Евгени Иванов – Пушката, както и квалифицирани спортни инструктури и експерти, които ще насърчават всички желаещи посетители на Княжевската градина да участват в:
-Демонстративни срещи по тенис на маса;
-Демонстрации и показни занимания по лечебно-изправителна гимнастика;
-Демонстрации и показни занимания по стрийт фитнес;
-Игри с въженца, домино, фрийзбита, федербал и топки;
-Консултативни дейности за родители и юноши от експерти по превенция на НПО „Солидарност“ и ПИЦ по ПН, София;
-Раздаване на печатни материали, брошури и наръчници по превенция, подготвени от МВР, ПИЦ по ПН – София и НПО „Солидарност“.
СО и СПБ бяха подготвили специални награди за най-активните участници. Медали, грамоти, тениски са само част от изненадите, с които СПБ насърчи включилите се в  спортното събитие. Хепънингът бе част от специалните дейности, организирани в столицата през Европейската седмица на спорта.

--------
Допълнителна информация за превантивната програма на СПБ:
От 2010 година Съюзът на пивоварите в България осъществява дългосрочна програма за превенция експериментирането с алкохол от лица под 18 година, която е в подкрепа на общоевропейските политики за намаляване злоупотребата с алкохол. От 2012 г. в рамките на програмата стартира инициативата «Спортът е по-добрият начин децата да пораснат». Кампанията се осъществява с институционалната подкрепа и партньорство на СПБ със Столична  община (СО), Министерство на младежта и спорта,  Главна дирекция Национална полиция”, МВР, Дневния консултативен център за деца, юноши и родители към ПИЦ-София, НПО Солидарност”, сдружение «Спорт, превенция и здраве», спортни федерации, сдружения и неправителствени организации.  Целта на кампанията е да се промотира  семейният спорт и физическото възпитание като добра възможност за израстване, социализация,  здравословно семейно общуване и превантивна практика лица под 18 години да не експериментират с алкохол.
С устойчивото развитие на дейностите по инициативата  Спортът е по-добрият начин децата да пораснат и успешно създадените партньорства Съюзът на пивоварите в дългосрочен план съдейства и подпомага този процес.  През 2014 г. в кампанията са се включили 5000 човека от София, Варна, Бургас, Монтана, Стара Загора, Русе.
Превантивната програма на Съюза на пивоварите се осъществява с доброволчески труд и със 100% целево финансиране, осигурено от пивоварните компании: ”Болярка - ВТ” АД, „Бритос” ЕООД, “Загорка” АД, “Каменица” АД, “Карлсберг  България” АД, “Ломско пиво” АД.


Няма коментари:

Публикуване на коментар