За българските мъже бръсненето не е емоционално
действие, а по скоро скучна,
безинтересна ежедневна необходимост. Това показват резултатите
от национално представително проучване за
нагласите на мъжете в България спрямо бръсненето, проведено от агенция TNS по поръчка на Philips България
сред 604 мъже на възраст от 15 до 45 години, живеещи в големите областни градове.
Навикът,
съгласно проучването, е основен фактор, който влияе на метода на бръснене.
Българският мъж
описва идеалното бръснене като бързо, прецизно и без риск от порязване и наранявания
по лицето. Отстраняването на нежеланото окосмяване трябва да отнема между 3 и 5
минути; кожата да остава перфектно гладка, мека и ненаранена. За да постигнат
този резултат,
повечето българи използват крем или пяна, а 2/3 от анкетираните употребяват
автършейв.
64% от запитаните предпочитат електрическата
самобръсначка заради значително
по-малкото време за бръснене, 51% залагат на
този метод, защото могат да използват самобръсначката във всякакви условия, 44%
от анкетирането изтъкват липсата на наранявания като водещ фактор, 35% избират
електрическата самобръсначка заради по-голямата прецизност на уреда, а 26% не
биха заложили изобщо на обикновената.
66% от
участниците в проучването посочват Philips като
предпочитана марка електрически самобръсначки.
Според
българите идеалната самобръсначка притежава висококачествени ножчета, компактна
и удобна е, отличава се с лекота, издръжливост на батерията, както и с краткото
време за бръснене.
Интересно е, че 62% от анкетираните са
си купили уреда сами, а 38% са го получили като подарък. Като основни условия
за покупката на електрическа самобръсначка българите изтъкват високото качество
- 74% и цената - 57%.
Националното представително проучване сочи още, че 78% от
мъжете, които използват електрическа самобръсначка се бръснат в офиса, а 67 на
100 от тях по време на пътувания. Друг интересен факт е, че
58% от българите предпочитат интернет като източник на информация .
Няма коментари:
Публикуване на коментар