сряда, 2 септември 2015 г.

В новия каталог на Икеа за 2016 акцентът е върху живота около и в кухнята



която е притегателна сила за всички и затова се счита сърцето на дома.
Новият каталог  е от 324 страници в 219 000 000 екземпляра. Преведен е на 34 езика и се разпространява в 49 страни. И за първи път той  ще бъде наличен в Мароко и Южна Корея.
Каталог е фокусиран върху всичко свързано с храната. В четирите тематични раздела – нейното отглеждане, готвене, сервиране, консервиране и съхранение се предлагат, както нови изделия, така и лимитирани – дизайнерски колекции, с които храната се поднася със стил, както за малките удоволствия в дома, така и за изисканите вечери с важни хора.
Голямо внимание в каталога е обърнато и на  аксесоарите за кухня, тесните пространства и балкони, както на практичните решения и продукти за всички части на дома .
Данните от анкета на шведската компания показват, че над 60% от хората засаждат освен декоративни цветя, билки и подправки на балкона, вътре в дома си и в сандъчета на прозореца.36% от запитаните споделят, че предпочитат да се хранят не в кухнята, а в хола и най-вече пред телевизора. 9 от 10 родители пък твърдят, че въвличат децата си в процеса на готвене и поднасяне на храната.
Отчитайки сериозния интерес към здравословното и разнообразно хранене от тази година в менюто на Икеа ще се предлагат и две алтернативи на традиционните шведки кюфтенца – зеленчукови и пилешки.
Изненадите обаче продължават, съобщи Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА България.Така напр. до края на тази година ще бъдат пуснати в продажба семейни игри от рода на гигантски пъзели, които стимулират родителите да играят повече с децата си, а също така и плюшени играчки – част от кампанията на компанията за образование и подпомагане на детското развитите
Тео Муратидис, управител на ИКЕА България сподели, че лично за него е особено успешна и интересна настоящата каталожна година с 10% ръст на продажбите спрямо предходната, с 27% увеличение на посетителите и 13% на клиентите.
Той акцентира на трите големи промени в начина им на работа, а именно: магазин ИКЕА, онлайн магазин и Център за поръчки Варна. Последният макар, че функционира едва от юли т. г. има до момента над 67 хил. посещения и над 19 хил. реализирани продажби.
ИКЕА България  регистрира в трите канала за продажба общо 2,2 милиона посетители, 747 хиляди клиента и оборот на стойност 78,3 мил. лева.
Според проучване за удовлетвореността на клиентите 83% от тях са напълно доволни от посещенията си в Икеа. Амбициозната цел на компанията обаче е  да се достигнат 100-те процента.
Представителите на компанията не без гордост подчертаха, че печатната версия на каталога има и дигитално продължение, чрез приложението IKEA Catalogue, което „съживява“ всички вдъхновения.Чрез опцията добавена реалност (augmented reality) можете да се види как 400 продукта ще изглеждат в дома ни и дори да се направите виртуална разходка из две обзаведени стаи, чрез опцията „Разходка в стаята“ (“Walk in the room”). Апликацията освен това съдържа и 50 видеа, галерии със снимки и 360 изгледи.

вторник, 1 септември 2015 г.

Група Caramel с награда на „Охрид фест“ 2015



Карамелките направиха своя дебют в интернационалната вечер на конкурса, като представиха първата си песен „Снимка с мен“.
Атрактивното трио бе подготвило специална хореография за представянето си. С ефектни дизайнерски тоалети група „Caramel” показаха за пореден път стил и красота.
Група „Caramel” спечели награда за сценично присъствие от балканския форум.
„За нас бе голяма чест да бъдем на сцената на „Охрид фест“ 2015. Щастливи сме, че журито и публиката оцениха нашето участие. Получихме много поздравления и създадохме нови приятелства с наши балкански колеги. Благодарим на организаторите за тяхната гостоприемност и професионализъм. За нас този конкурс има сантиментална стойност, защото ни е първият и ще го помним винаги. Големи благодарности и към г-н Виктор Касъмов за подкрепата и доверието“, разказват развълнувани Никол, Ивайла и Карина.

Списание „Българска наука” отбелязва своята 10-та годишнина



Юбилейният 80-ти брой на, на единственото безплатно онлайн издание у нас за естествени и хуманитарни науки „Българска наука”, включва 60 български автори, а впечатляващите 1111 страници представят увлекателни анализи в разделите „Наука, „Технологии, „Физика, „Космически науки, „Земя, „Биология, „Медицина, „Икономика, „История, „Хуманитаристика и „Военно дело“.
В новия може да научите:
·      Кога са се разхождали хипариони в пазарджишкото село Дорково?
·    Как прохожда първият цветен дългометражен филм?
·    Кои са българските острови в Черно море?
·    Как цветовете на пеперудите могат да помогнат за откриването на диабет в ранен стадий?
·    Защо България е наричана „Прусия на Балканите“ след края на Балканската война?
·    Има ли наистина извънземни и ако да, защо продължават да си „мълчат“ така упорито?
·    Защо България е икономически най-изостаналата държава в ЕС?
·    От къде тюлените монаси са взели странното си име и защо ги наричаме „живи фосили“ днес?
·    Защо фолколорните фестивали в България добиват все по-голяма популярност през последните години?
·    Кой е единственият жив организъм на планетата, който може да оцелее в космоса?
·    Какво представляват и как действат ваксините?
·    Доколко сериалът „Викинги“ се доближава до реалността?

И трите LG Android Wear устройства подобряват значително своите характеристики



Благодарение на последните подобрения по операционната система Android Wear, първото кръгло преносимо устройство на LG, G Watch R, ще има способността да се свързва с Wi-Fi без да е необходимо включване към Bluetooth.
G Watch, G Watch R и Watch Urbane ще придобият повече технологична гъвкавост, след като ъпдейтът Firmware Over-the-Air (FOTA) влезе в действие.
В допълнение към функцията на G Watch R да се свързва с Wi-Fi, и трите устройства на LG вече ще поддържат интерактивни циферблати, които могат да бъдат свалени като апликации от Google Play. Те ще позволят на потребителите да получават допълнителна информация само с едно докосване на специфична част от екрана.
Последното подобрение ще осигури достъп за всички LG Android Wear устройства до разнообразни приложения, които изпълняват специфични функции. Потребителите ще могат да следят четиридневна прогноза за времето или да извършват преводи на многобройни чужди езици директно върху часовника, без да е необходимо да включват телефона си. Високо технологичните способности на Android Wear предоставят удобство и спестяват време, фактори, които са от изключително значение за активните и ангажирани потребители.

LG ще представи първата твърда навиваща се преносима безжична клавиатура



по време на изложението за потребителска електроника IFA 2015 в Берлин, Германия.
Клавиатурата на LG  Rolly Keyboard (модел KBB-700) се прегъва между четирите реда клавиши, за да се превърне в лесен за носене стик, който се побира във всеки джоб толкова
лесно, колкото и във всяка дамска чанта или куфарче.
Благодарение на високо контрастните клавиши и разгъваемата стойка за мобилни устройства, писането на Rolly Keyboard е изключително удобно, тъй като разстоянието от 17 милиметра между центъра на два съседни клавиша (т.нар. key pitch) е почти толкова голямо, като при повечето клавиатури за настолни компютри, където разстоянието е 18 милиметра. Изработена от удароустойчив и издръжлив поликарбонат и черна ABS пластмаса.
Самото разгъване на клавиатурата Rolly Keyboard автоматичнo ѝ позволява да се свърже чрез Bluetooth 3.0 едновременно с две различни устройства, давайки възможност за превключване между двете просто чрез натискане на едно копче. Единична AAA батерия захранва клавиатурата за период до 3 месеца при стандартна употреба.
“Клавиатурата LG Rolly Keyboard е просто едно от многото премиум входни устройства, които ние ще представим през предстоящите месеци, разширявайки гамата ни от аксесоари. Целта беше да създадем продукт, който може да добави повече стойност към смартфоните и таблетите на LG и същевременно се характеризира с уникален дизайн, който не е показван досега,” каза Сео Йонг-джей, вицепрезидент, ръководещ дивизията Innovative Personal Devices в LG Electronics Mobile Communications Company.
Клавиатурата Rolly Keyboard ще направи своя дебют в Съединените Щати през септември, последван от ключови пазари в Европа, Латинска Америка и Азия през четвъртото тримесечие. Информация за цените и наличностите ще бъде оповестена на местните пазари локално по време на лансирането.

LG предоставя перфектно мултимедийно преживяване с G PAD II 10.1



Официалният дебют на G Pad II 10.1 е в две версии, LTE и Wi-Fi, които ще бъдат налични на ключовите пазари в Северна Америка, Европа и Азия.
G Pad II 10.1 притежава повече характеристики от други устройства в същия сегмент със своя дисплей WUXGA (1920 x 1200), който е идеален за отразяване на мултимедийно съдържание, както и за удобно сърфиране из уеб мрежата.
С бързия си процесор 2.26GHz Quad-Core Qualcomm® Snapdragon™ 800 и издръжливата батерия 7,400mAh – най-голямата в своя клас, таблетът предоставя часове забавление и развлечение. Изящен и елегантен дизайн той е с най-тънкия панел сред таблетите от неговия размер, които се предлагат на пазара.
Опцията Dual Window разделя дисплея, давайки възможност да се стартират две приложения по едно и също време, което я прави подходяща за мултифункционалните потребители. А Reader Mode прави четенето на книги много по-удобно, намалявайки синята светлина на екрана, което според проучванията уморява очите и замъглява виждането.
Таблетът е с предварително инсталиран Microsoft Office за Android и допълнителни 100GB безплатна OneDrive памет в продължение на две години. Детайли относно цената и наличността ще бъдат обявени според местните специфики при пускането на таблета в продажба
Ключови специфики*:
·      Процесор: 2.26GHz Quad-Core Qualcomm® Snapdragon™ 800 Processor
·      Дисплей: 10.1-inch WUXGA (1920 x 1200 / 224 ppi)
·      Операционна система: Android 5.1.1 Lollipop
·      Памет: 16GB eMMC / 2GB RAM / microSD
·      Камера: Rear 5MP / Front 2MP
·      Батерия: 7,400mAh Size: 254.3 x 161.1 x 7.8mm
·      Тегло: 489g
·      Мрежа: DL 42 Mbps / UL 5.76Mbps (3G)
·      Връзка: LTE Cat. 4 CA / Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / A-GPS / USB 2.0
·      Цвят: Brilliant Bronze
·      Други: Reader Mode / Dual Window / QuickMemo+
--------
* Спецификите могат да варират в зависимост от пазара.

LG Electronics разширява колекцията си от аудио продукти с два нови Bluetooth високоговорителя



LG Music Flow P5 и SoundPop 360 са разработени за потребители, които търсят удобство и лесна преносимост, но не правят компромис с очакванията си за висококачествен звук

LG Music Flow P5 е лесен за пренасяне високоговорител, който има изключително мощен звук. Като част от серията LG smart Music Flow, P5 поддържа функцията Auto Music Play, която
автоматично пуска музиката, когато аудио източника влезе в обхвата му. Батерията, която се зарежда, позволява да пускате музика в продължение на 15 часа - напълно достатъчно за ползване през деня при едно единствено зареждане.
Оригиналният дизайн на SoundPop 360 наподобява термос за кафе. Лесният за използване LG SoundPop 360 се вписва перфектно във всеки интериор и се съчетава с мебелите и другите уреди в дома.
Високото качество на звука, съчетано с малкия корпус на SoundPop 360 са резултат от близкото сътрудничество между компаниите Home Entertainment Company и Mobile Communications Company на LG. Цилиндричният говорител има 360-градусов обхват, за да може музиката да звучи страхотно, независимо от позицията на слушателя. Той е перфектен за слушане от големи групи хора, а партито може да продължи цяла нощ благодарение на 20-часовия живот на батерията. С LG SoundPop 360 можете да добавите музика по всяко време и във всяка обстановка.
И двете нови устройства предлагат функции, които могат да бъдат открити само в  иновативните безжични аудио продукти на LG. С Multi Point, говорителите могат да бъдат свързани с множество Bluetooth устройства едновременно, позволявайки на двама потребители да управляват устройствата и да споделят музика по едно и също време. Dual Play позволява на слушателите да свързват два LG Bluetooth говорителя към едно мобилно устройство, предлагайки още повече опции за настройка и персонализация, като например стерео режим. В допълнение, функцията TV Sound Sync позволява на всеки говорител да бъде свързан с телевизор, съвместим с Bluetooth, за да могат зрителите да създадат свое лично зрителско преживяване или пък условия за домашно кино
Ние сме лидер в областта на Интернет на нещата (IoT) и искаме да сме сред първите, които ще влязат в ерата на Интернет на аудиото (IoATM) чрез пускането на пазара на иновативна аудио екосистема. За да постигнем това, ние внедряваме аудио технологии с най-високо качество, както и иновативни мрежови системи, които свързват цялата ни гама от безжични аудио продукти,” каза Мин Бийонг-хоон, старши вицепрезидент на аудио-видео дивизията на LG Home Entertainment Company.

Зърнени закуски NESTLE® предлагат специални опаковки с любимите герои от хитовата анимация „Миньоните“



Кампанията на детски зърнени закуски NESTLE® прави закуската по-забавна и приятна
 
Промоционалните кутии на  NESQUIK® 375g, COOKIE CRISP® 375g, NESQUIK® Duo 325g и CHOCAPIC® 375g са със специален подарък, свързан с любимата на милиони
анимация. Две от марките на детски Зърнени закуски NESTLE® - NESQUIK® 375g и COOKIE CRISP® 375g са с малка фигурка на танцуващ миньон, а опаковките на другите два вида NESQUIK® Duo 325g и CHOCAPIC® 375g  съдържат анимирана щипка с миньон.
Редовната консумация на разнообразна и балансирана закуска е сред важните предпоставки за правилно израстване и развитие на децата. Любимите герои от касовата анимация „Миньоните“ могат да са добра мотивация за изграждане на постоянни навици в децата, а подаръците във всяка кутия превръщат закуската не само в полезен, но и приятен сутрешен ритуал за тях и родителите им.
Пълнозърнестите храни доставят полезни хранителни вещества за организма като хранителни влакнини/фибри, витамини и минерални вещества. По този повод в началото на 2013 г. зърнени закуски NESTLE® официално представиха в България обновените рецепти на детските продукти, направени с пълнозърнесто брашно и с увеличено съдържание на калций – NESQUIK®, COOKIE CRISP®, NESQUIK DUO®, CHOCAPIC® и CHEERIOS®, който представлява 15% от ХРС за порция от 30g., като част от ангажимента на компанията за непрекъснато подобряване на хранителните стойности на своите продукти.
Детските зърнени закуски NESTLE® са направени с пълнозърнести култури като основна съставка и са източник на фибри, витамини и минерали. Те са обогатени с калций и Витамин D и са чудесен избор за закуска като част от балансираното меню.

Нов маршрут в ПП „Странджа” учи как да разпознаваме билките



В с. Бръшлян в края на август бе открит още един от новоизградените интерпретативни маршрути в ПП ”Странджа”. Над 60 любители на природата и приятели на Странджа се
включиха в похода.
„Билките в Странджа планина” е дълъг 5.5 км, може да се измине само за час и тридесет минути, а да зарадва сетивата и зареди с енергия за дълго време напред.
Многостранни са приложенията на билките, но за да бъдат те полезни, трябва да са набрани в правилното време и вложени в правилната рецепта. С всичко това запознават 10-те информационни точки, обособени по трасето на маршрута.
Във флората на ПП „Странджа” се срещат около 500 вида лечебни растения. Много от тях посетителите виждат „на живо” когато преминават по не много стръмните пътеки /денивелация 140 м/: сладка и мъжка папрат, дебрянка, дълголистна мента, хвощ, горска пищялка, незабравка, бръшлян, мащерка, вратига, бял и жълт равнец, миши уши, полска белоочица, синя чубрица, жълт кантарион, лечебен камшик, еньовче, тревист бъз, репей, коприва, синя жлъчка, мехунка, лечебна върбинка, дрян, липа, леска, кучешка роза /шипка/, смрадлика, ясен, глог и много други.
От информационните табели по маршрута става ясно, че билколечението по нашите земи е описано още през 7 в. в „Шестоднева” на Йоан Екзарх. Посетителите получават и много полезна информация – как да подсилят имунитета си, как да поддържат нивото на кръвната захар, да подобрят съня си и пр. И всичко това само чрез популярните народни рецепти за билколечение, които съпровождат туристите през целия „път на билките”.
Почти на финала на маршрута най-любопитните могат да почетат и огромната книга за билките. В нея са записани интересни факти и рецепти за голяма част от лечебните растения на Странджа. Има предложени няколко рецепти за отмора, за бистър ум, за дълголетие и красота. Кога и как се събират билки и какви са правилата в билкарството – отговорът на този въпрос е на страница трета.
При наскоро ремонтираният заслон „Двата риса” туристите могат да се запознаят и с традиционни за района кулинарни рецепти с местни билки, както и да се научат да използват различните билки за оцветяване на тъкани и кожи.
Интерпретативният маршрут „ Билките в Странджа планина” е изграден по проект „Устойчиво управление на ПП „Странджа”, финансиран от  Европейския фонд за регионално развитие  и от държавния бюджет  на Република България чрез оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”

Tefal представи в България иновативен блендер с опция за готвене



В забързаните дни всеки има нужда от своите „тайни оръжия“, които да му  осигурят преднина в надпреварата с времето - добро планиране и иновативни уреди, които пестят
усилия и време, без да правят компромиси с качеството на работа. Мисията на Tefal е да предлага иновативни решения за кухнята, които да правят ежедневните задължения по-лесни и приятни. Водена от този приоритет, френската компания създава уред, който да бъде верен помощник на всяко домакинство.
Такъв уред е единственият по рода си в България блендер с опция за готвене Tеfal Easy soup –- изцяло нова категория продукт, с който приготвянето на вкусна  и питателна домашна супа придобива нов смисъл. За по-малко от 30 мин в няколко лесни стъпки вече може да се сервира супа, смути, шейк, пюре или сос. Tеfal Easy soup е създаден, за  да улесни процеса по приготвянето на пресни домашни супи и да поддържа сготвената в него храна топла, докато трае подготовката по поднасянето й.
Уредът разполага с 4 автоматични програми ( програми за крем супа – „smooth”, супа с парченца – „chunky”, френски компот – “compote” и програма за миксиране, без затопляне -„blend”), с времетраене от 4 до 25 минути, като след приключването им се задейства автоматичен режим за поддържане на оптимална температура за сервиране до 40 минути. След приключване на програмата могат да се добавят и свежи подправки по избор или пармезан и отново по желание да се избере опция “blend” за миксиране.
Въпреки мощността си от 1000W, Tefal Easy soup работи почти безшумно, а във вътрешността на каната от неръждаема стомана има индикатор за минимално/максимално количество течност, което прави работата с уреда още по-приятна.
Уредът се предлага в комплект с пълноцветна книга с рецепти, които допълнително улесняват работата с него. Зимна супа от сладки червени картофи, лятно традиционно гаспачо, ягодово смути с канела, пюре от кестени с ванилия и плодов кейк с череши и кокос са само част от идеите, които могат да се приготвят с Tefal Easy soup. А според NHYPERLINK "http://www.naturelita.com/"aturelita "за разлика от повечето книжки, съпровождащи уреди, в тази може да намерите доста интересни, бих казала дори гурме предлжения за домашни супи.“

95% от пациентите биха се лекували в МБАЛ Бургас отново



Проучване за удовлетвореността на пациентите в 17 отделения на болницата сочи, че 94,59% от пациентите на МБАЛ Бургас отново биха се лекували в нея, ако им се наложи. 89,9% смятат, че времето, отделено за общуване с тях от страна на лекарите и медицинските сестри, е достатъчно.  В 89% от случаите медицинската сестра е дошла при леглото на пациента до 5 минути, след като е повикана.
Проучването е извършено през месеците май и юни т.г. То обхваща 17 отделения и 148 пациенти.
Анкетирането на пациентите е въведено още през 2011 г. и се прави всяка година. Въпросите са стандартизирани и са включени в документацията за сертифицирането по международния стандарт за управление на качеството ISO 9001:2008. МБАЛ Бургас притежава сертификата от миналата година. Той гарантира, че болницата отговаря на всички европейски изисквания за оказване на медицинска помощ.
Въпросите обхващат начина на насочване към лечебното заведение, удовлетвореност от отношение, информираност относно изследвания и манипулации, време за отзоваване на повикване, битовите условия, хигиена и храна.
Половината от анкетираните са приети в болницата след насочване от личния лекар. Останалите посочват, че са дошли сами, защото вече са ползвали услугите на лечебното заведение, или то им е препоръчано от близки и познати. Това определя вече формирано положително мнение към МБАЛ Бургас както у бургазлии, така и в професионалната общност на личните лекари.
На въпроса „Бяхте ли запознат с естеството на лечебните и диагностичните процедури преди провеждането им и рисковете от тях?“ утвърдително отговарят 80,50% от пациентите. Големият процент категорично „да“ говори за добра информираност от персонала. Процентите с „не“ – 16,50% и „не винаги“ – 2,87% означават“, че е необходимо информираността да се подобри.
Едно от добрите постижения е времето, за което медицинската сестра се отзовава на повикванията на пациента. В 57% от случаите тя е дошла до 2 минути, в 32% - до 5 минути, а в останалите случаи – след 10 минути.
Пациентите препоръчват на ръководството на болницата да отдели средства за козметични ремонти, да назначи повече персонал, който да отделя на болните по-голямо внимание. Повече любезност и по-добро отношение също са сред препоръките, записани от пациентите в анкетните им карти.
На база на препоръките вече са извършени промени.  Въведени са медицински постове в Приемно-спешно отделение, които тушират напрежението и притеснението на болните и техните близки. Във всички отделения има книги за препоръки и оплаквания, а в новия и стария корпус са поставени кутии за сигнали. МБАЛ Бургас въведе и единен номер *7070, на който денонощно се дават разяснения за приема. Болницата вече е достъпна и чрез мобилното приложение IVR, което може да бъде изтеглено от всяко мобилно устройство.

Модерни нови легла сменят старите железни в в МБАЛ Бургас



Съветът на директорите на МБАЛ Бургас реши легловият фонд поетапно да бъде подменен. Леглата се купуват със собствени средства на болницата, като тази година
отделената сума е 46 000 лева.
Всички нови легла са обезопасени, имат странични прегради, които не позволяват на пациента да падне при случайно обръщане. Те могат да издържат тегло до 150 кг, а специалните реанимационни легла – до 300 кг.
10 от леглата вече пристигнаха в Отделението по реанимация. Те са с автоматично управление, командват се двустранно с бутони. Само с няколко натискания болният може да настрои най-добрата позиция за себе си. От външната страна на облегалката са бутоните за персонала. Леглата имат защитни прегради и заключващи функции срещу неволни движения. Те са леки, което позволява персоналът лесно да ги придвижва до други отделения и за изследвания.
Първите преоборудвани отделения ще бъдат тези с трудно подвижни болни.
Отделението вече има и единна информационна система, с която се следят жизнените показатели на болните. Един монитор на сестринския пост показва данните едновременно на няколко пациенти. Това дава възможност на персонала да реагира незабавно в случай на опасност.

LG Electronics с четири награди EISA



от тазгодишната церемония на европейската асоциация European Imaging and Sound Association (EISA).
Това е четвъртото поредно признание за OLED телевизорите на LG, а
G серията смартфони бе отличена за втора поредна година. Престижните награди EISA се присъждат всяка година и се определят от панел от 50 списания от 20 европейски държави, покриващи теми, свързани с мултимедията.
Продуктите се оценяват по критерии, свързани с технологии, дизайн и иновация.
4K OLED телевизорът на LG модел 65EG960V спечели в категорията за домашно кино със своя широк 65-инчов извит дисплей, който създава безкрайно контрастно съотношение и невероятно реалистични цветове за потапящо зрителско преживяване. Самоосветяващите се пиксели на телевизора пресъздават перфектно нюансите на черното и всички цветове от палитрата, а бързата степен на отговор помага за премахването на размазване при движещи се обекти, създавайки невероятно качество на картината, подобно на това в кино салон.
Победителят в категорията European Smart TV 2015-2016 е 65-инчовият PRIME UHD TV (модел 65UF950V) с webOS 2.0, който е перфектен пример за новото поколение от смарт телевизори на LG. Той е част от гамата PRIME UHD, която предлага много по-високо качество на картината от конкурентните LCD телевизори и създава по-добро потребителско преживяване. Обновената webOS 2.0 включва още полезни функции, но продължава да поддържа философията за опростеност и интуитивност на
първоначалната платформа. Опцията My Channels прави намирането на правилното съдържание възможно най-лесно и удобно.
Ключовият модел смартфон на LG G4 получи тазгодишната награда за смартфон камера European Smartphone Camera Award благодарение на мощната си 16-мегапикселова камера с OIS 2.0 и F1.8 бленда на обектива. Лазерният автоматичен фокус и блендата F1.8 дават възможност на потребителите да заснемат красиви и ясни изображения, дори и при условия на слаба осветеност. Сензорът за цветовия спектър на камерата (CSS) настройва баланса на бялото и на другите цветове, за да произведе живи изображения с висок контраст, които са с богати цветове и са невероятно реалистични. Журито на EISA също се изказа ласкаво за IPS Quantum дисплея на G4, който отличава смартфона като мощен мултимедиен инструмент.
Победителят в категорията за носими устройства European Wearable Device Award е LG Watch Urbane - елегантно носимо устройство с Android, чийто корпус е изцяло метален. Часовникът е проектиран около 1.3-инчов кръгъл OLED дисплей с резолюция 320 x 320 пиксела и плътност от 245ppi. Оборудван с процесор 1.2GHz Qualcomm Snapdragon™ 400 и 4GB памет за съхранение, Watch Urbane е носимо устройство, което изглежда като луксозен часовник, подходящ за всеки случай.

неделя, 30 август 2015 г.

Пазенето на тайни е ключът към приятелството между жени



Допитване разкрива, че над половината от представителките на нежния пол очакват от най-близките си приятелки винаги да са на разположение в случай на нужда, да умеят да пазят тайни, да бъдат добри слушателки и да проявяват загриженост към тях

Лоялността, чувството за хумор и честността са ключови характеристики на женското приятелство, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване,
направено във Великобритания по поръчка на сайта "Мека Бинго".
Допитването разкрива, че над половината от представителките на нежния пол очакват от най-близките си приятелки винаги да са на разположение в случай на нужда, да умеят да пазят тайни, да бъдат добри слушателки и да проявяват загриженост към тях.
Една трета от участничките в допитването ценят приятелки, които са душата на компанията и не странят от купони.
Проучването показва още, че когато става въпрос за приятелство, противоположностите не се привличат. Само седем процента от анкетираните са се сдружавали с хора с различни интереси. За сравнение – 37 процента смятат, че споделените интереси и хобита са ключови за приятелската връзка.
Доверието също е важен компонент за приятелството и се изгражда с течение на времето. Младите жени най-малко се доверяват на най-добрите си приятелки, когато става въпрос за мъже. Около 30 процента от представителките на нежния пол на възраст между 18 и 24 години признават, че търсят най-близка приятелка, която не харесва партньора им. С течение на годините тези страхове изчезват.
Допитването разкрива също, че макар да класифицират като свои приятели и близки познати до 20 души, половината от жените се виждат редовно едва с петима. Само между един и трима заслужават квалификацията "най-добър приятел". Тъжното е, че над 10 процента споделят, че в живота им няма такъв човек.
Изненадващото в анкетата е, че най-добрите приятелки заемат едва трето място след майките и партньорите сред хората, към които жените се обръщат, когато се случи нещо лошо, но са предпочитан избор пред сестрите.

БТА,Снимка:Uteha.bg