Услугата B-Assist
играе ролята на личен асистент 24/7
Приложението "Личен асистент" (B-Assist) е
клауд-базирана платформа, разработена специално
за над 30 000 клиенти на
"Булстрад", които имат застраховка "Здравна грижа", и се
представя у нас за първи път, съобщава застрахователният портал Инсмаркет.
Светла Несторова, председател на УС и изпълнителен директор
на ЗАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп", подчерта, че новата
услуга улеснява връзката на пациента със застрахователя и здравните заведения,
играе ролята на личен асистент 24/7, но и представлява надеждна лична
база данни.
B-Assist освен това спестява ценно време, като дава
възможност на застрахованите да си записват лесно часове за прегледи и напомня
за тях; помага бързо да се изпратят документи за потвърждение на
високоспециализирани изследвания; пази полезна информация за покритието по
застраховката, заведените застрахователни претенции и използваните медицински
услуги; предлага нови възможности с всяка актуализация, съхранява внушителен
информационен архив за 3 години назад.
Услугата е достъпна през смартфон или таблет и е безплатна.
Вече се работи по втора версия, която ще дава информация за оставащия лимит на
застрахования.
Разработена е и онлайн платформа за болници, чрез която
клиентът ще бъде разпознаван и ще може да бъде правена проверка за покритието
му по здравната застраховка, стана ясно още при представянето на B-Assist.
Няма коментари:
Публикуване на коментар