Translate

сряда, 17 февруари 2016 г.

Д-р Москов: Който не иска идентификатор, е заинтересован хаосът да продължава



Аз казвам само и единствено следното, че е доста жалка позиция ти да си професионален
народен представител, да си изкарал съзнателния си живот последните 30 години като народен представител, да си ползвал всички неща, които са свързани с това, да нямаш реален хабер какво значи да влезеш в българска болница. Аз до миналата година, последните 20 години съм прекарал в една от най-тежките интензивни клиники в България. Аз знам какво е състоянието на българските болници, знам от какво имат нужда българските болници и българските пациенти, защото съм част от процеса на здравеопазване, а не част от политическите интриги, от които са част тези хора, заяви той.
По отношение на въвеждането на електронни идентификатори министърът каза следното: „Четците за личните карти бяха нещо, което ние заварихме от администрацията, която наследихме, тоест, от тази на БСП, ДПС и „Атака". Дали те са работили или не, дали са били оптималното решение, аз не искам да коментирам, просто да кажа - когато пишеш някакви мотиви трябва да можеш да си бръкнеш в мозъка и да прецениш какво точно пишеш". По думите му всеки един, който казва, че има някакъв проблем с идентификатора и не желае неговото въвеждане, е заинтересован хаосът и източването на парите от НЗОК да продължават.

Няма коментари:

Публикуване на коментар