Translate

четвъртък, 31 март 2016 г.

Александра Раева е новият навигатор на Васил Жеков в предстоящия сезон на Hyundai Racing Trophy



Въпреки че е известна като певица и водеща, тя признава, че екстремните спортове са й
страст – четири години е била ски състезателка, а голямото й хоби е гмуркането.
Hyundai Racing Trophy е специално разработена платформа, която социално се ангажира с професионалното обучение на млади пилоти. Стратегията на проекта е да направи автомобилния спорт в България по-достъпен до младите екипажи и да им предостави възможност да участват и да доразвиват уменията си на рали състезания на обособени и обезапосени трасета. Автомобилът, с който се състезават екипажите е Hyundai i20 Coupe R1, който е специално разработен за автомобилни състезания.
„Започнах курс по безопасно шофиране в академията на Павел Жеков и от там се роди идеята, че може би имам талант за навигатор. Васил Жеков лесно ме убеди да участвам в Hyundai Racing Trophy, защото аз му се доверих като на педагог. Подходът му е изключителен за една жена, която се страхува от скоростите. Въпреки че съм адреналинов тип, трудно мога да се доверя на някого, сядайки в колата му, той да започне да дрифти или да върти колата и аз да съм сигурна. При него беше мигновено чувството, което създаде в мен и наистина нямаше момент на замисляне дали да го правя или не. В неговите ръце съм. Харесва ми това, че поемам голяма отговорност, че нещата зависят и от мен и съм 100% отдадена. Като цяло тази материя ми е много трудна – да преценявам сама кой завой какъв е, разстояние, но в момента се уча и мисля, че това ще се усвои. Също така според мен е важен ритъмът и усетът на двама души, за да се постига успех.“, коментира Алекс Раева.
Новият екипаж признава, че с нетърпение очаква старта на сезона за Hyundai Racing Trophy и използват всяко свободно време, което имат, за да тренират заедно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар