Translate

четвъртък, 7 април 2016 г.

Здравният министър д-р Петър Москов: Не се поддавам на натиск



-В това може да бъдете категорични - не само МЗ, а правителството и мнозинството имат ясна
воля за промени в здравния сектор, заяви той в Шумен, докато лекарите протестираха в столицата пред МС.
На въпрос не трябва ли все пак да е в столицата при протестиращите лекари отговори:
-Нито днес, нито вчера избирам графика си само заради желанието на някой за одобрение или протест срещу това, което правя. Аз ежедневно, ежеседмично обикалям България, идвам от Търново, сега съм тук в Шумен, ако остане време ще отида във Варна, просто така изглежда ежедневието ми. Винаги съм готов да приема лекарите в кабинета си, като имат конкретни предложения, но това не означава, че реформите, промяната от тази бездушна и касиерска система, която се е превърнала в медицинска, трябва да спре, каза той.
-Не приемам обвиненията за липсата на диалог с лекарите. Направих проверка в графика си, само за два месеца и половина в които се водиха преговорите с БЛС по рамковия договор, само аз в моя кабинет съм имал 15 срещи. Аз съм отворен и винаги съм бил отворен за какъвто и да е било диалог. Кабинетът ми е винаги отворен за председателя на БЛС и за лекарите ако имат конкретни предложения, но това не означава, че реформите, "промяната от тази бездушна и касиерска система, която се е превърнала в медицинска трябва да спре, каза още д-р Москов.
По думите му протестът на лекарите няма да окаже негативно влияние върху волята му за реформа в здравния сектор. Според него това, че лекарския съюз не е подписал рамковия договор не означава, че няма действащ такъв. Здравният министър бе категоричен, че не се поддава на натиск.


Няма коментари:

Публикуване на коментар