Translate

вторник, 27 септември 2016 г.

В рамките на кампанията за устна хигиена „Веселите зъбки“ 55 235 деца в цяла България ще получат талони за безплатен стоматологичен преглед



Инициативата се организира от dm България в партньорство със Сдружението на
българските зъболекари. Целта на кампанията е да образова родители, педагози и деца за ползата от правилна устна хигиена още от най-ранна възраст, с появата на първото млечно зъбче.
Кампанията „Веселите зъбки“ ще се проведе в 24 града, в които dm България има свои магазини. Тя ще обхване 25 235 деца в 126 детски градини. Всяко от тях ще получи подаръци от компанията – паста или четка за зъби, забавна чашка за жабурене на устата, книжка с весели истории, картинки, игри и съвети за устната хигиена. Във всяка книжка ще има по 9 специални талона – 8 за отстъпка от 20% при покупка на продукти от категория „Устна хигиена“ и един талон за безплатен стоматологичен преглед в кабинетите на Сдружението на българските зъболекари. Прегледите ще се извършват в 380 кабинета в 24 града, в които най-голямата верига за дрогерийни стоки у нас има свои филиали.
Допълнително в магазините на dm България ще бъдат раздадени още 30 000 броя талони. От тях ще могат да се възползват клиентите, закупили детски или бебешки стоки. Талоните ще могат да се използват от 01 октомври до 31 декември 2016 г.
Образователен театър
 Тъй като децата учат най-добре докато се забавляват, в 10 детски градини ще има образователни представления, в които ще участват зъболекари. Те ще разкажат за основните правила за миене на зъбите, как се поддържа добра устна хигиена и какво децата трябва да правят, за да имат здрави и бели зъби. Ще има и игри с аниматор, в които децата ще упражняват наученото. Представленията ще се проведат от 17 до 28 октомври в детски градини в градовете Ловеч, Монтана, Благоевград, Сандански, Сливен, Враца, Плевен, Добрич, Шумен и Хасково.
Подкрепа за деца от семейства в затруднено положение
През платформата TimeHeroes dm България ще подпомогне социална инициатива на сдружение „Василица“, гр. Варна. Нейната цел е да се изградят основни навици за грижа за личната хигиена на деца от крайно бедни семейства. dm България ще се включи в кампанията като дари 500 четки за зъби и 500 пасти за зъби.



Няма коментари:

Публикуване на коментар