Translate

вторник, 22 ноември 2016 г.

Huawei откри първия по рода си център за обслужване на клиенти у нас



Потребителите ще получават индивидуална грижа и пълна поддръжка на мобилните устройства с марка Huawei

В центъра, който се намира на ул. „Леге“ 6  ще се предлага пълна поддръжка и сервизно обслужване на смартфони, таблети, смарт и други крайни устройства с марката Huawei и Huawei Honor. Той ще работи всеки делничен ден от 09:00 до 18:00 ч.
Услугите включват гаранционно и извън гаранционно обслужване на устройства, включително и тези, които се предлагат с разширени гаранционни опции VIP Service и Service+, предоставяне на технически и потребителски консултации на място и чрез т.нар. „Гореща линия“, както и възможност за тестове в специално обособена зона.
Всеки потребител ще бъде посрещан от експертен екип, който ще е в ролята на негов личен смарт асистент и ще го информира за всеки етап от услугата, която предоставя. Освен това клиентите ще имат възможност да си закупят оригинални аксесоари на марката, както и най-актуалните устройства и апарати, които се предлагат на българския пазар - Huawei Mate 9, Huawei P9, Huawei P9 lite, Huawei nova, Huawei Honor 7 Lite, Huawei Honor 8, умният часовник Huawei Watch, Huawei Media Pad M3 и Huawei Media Pad T2.
„Радваме се, да открием нашия първи център за поддръжка на Huawei устройства в България.
За нас това е повратен момент за развитието ни на българския пазар и имаме амбицията да открием още подобни центрове в други градове на страната,“ сподели Джеферсън Джан, директор отдел „Потребителски устройства” за Huawei България и Македония.
„Идеята на центъра е, следвайки глобалната политика на компанията ни, да бъдем по-близо до нашите клиенти. Имаме за цел, както да осигурим адекватна, професионална, компетентна поддръжка на техните устройства, така и да ги съветваме и насочваме в техните запитвания и то в една приятна обстановка. Ще ги запознаваме в детайли с пълните възможности на нашите устройства и ще ценим тяхната обратна връзка. Така ще усетят лично необятния свят от възможности, които Huawei предоставя,“ коментира Петър Карапетров, мениджър сервизно обслужване в компанията.
------
С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Русия, Индия и Китай, услугите и продуктите на технологичния производител Huawei се разпростират в повече от 170 държави, обслужвайки повече от една трета от световното население.
Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г. Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства, домашни устройства и облачни услуги. Глобалната мрежа на Huawei се гради на 20 години опит в телеком индустрията и е посветена на това да предоставя последните технологични развития на потребителите по света.
За повече информация посетете сайта: http://consumer.huawei.com/bg/index.htm
За редовни новини – следете в социалните мрежи:
Yanmin Wang, President of CEE & Nordic Region Consumer Business Group:

Няма коментари:

Публикуване на коментар