Translate

четвъртък, 22 декември 2016 г.

Coca-Cola създаде уникална капачка за коледните празници



В рамките на тазгодишната коледна кампания на Coca-Cola екип на марката и рекламните агенции David и Gigigo създадоха „Съобщение в бутилка Coca-Cola“ – уникална капачка, позволяваща записването на гласови съобщения с продължителност до 30 секунди, които могат да бъдат прослушвани, докато бутилката се отваря.
Първата по рода си такава Coca-Cola бутилка ще се появи на пазара в Италия по време на тазгодишните декемврийски празници.
Кампанията включва видео, предназначено за разпространение по интернет – „Съобщение в бутилка Coca-Cola и съдържание за социалните медии, което стартира в Италия този декември. Самото видео представя куп забавни неуспешни опити за коледни изненади и приканва зрителите да зарадват близките си със съобщение в бутилка Coca-Cola. Автор на идеята е рекламна агенция DAVID, а режисурата е дело на Лукас Шанън от водещата компания за производство на клипове Landia.
Технологията за запис на звук е разработена от испанската дигитална агенция Gigigo.
„Целта ни е да зарадваме хората като им помогнем да благодарят на онези, които правят тяхната Коледа специална по креативен начин – с лично съобщение до любим човек, споделено посредством бутилка Coca-Cola. Така една неизменна част от празника – бутилката Coca-Colaсе превръща в свеж повод за запомнящо се преживяване“, сподели Палома Азулей, регионален отговорник за творческата реализация на маркетинговите кампании на Coca-Cola.
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар