петък, 19 май 2017 г.

FANTA представя изцяло нова идентичност



България е сред първите държави, в които марката лансира своята революционна спираловидна бутилка и нарисувано на ръка ново лого

Тя е създадена в отговор на нейния непрестанно развиващ се плодов, забавен и жизнен характер и е част от глобалната й еволюция.
Революционната спираловидна бутилка, която има напълно уникален дизайн, запазващ духа на FANTA чрез формата на изстискан с ръце цитрусов плод. Дизайнът е подложен на тест в няколко държави през м. г., вкл. Италия, където печели награда за иновация в конкурса „Продукт на годината“. Промяната включва и ново лого в синьо, зелено и бяло, като всеки един от елементите първоначално е изрязан на ръка и след това дигитализиран, с цел да запази това усещане за „ръчна изработка“.
Ние сме една от първите държави, в които се въвежда новата идентичност. През следващите две години поетапно тя ще бъде въведена на всичките над 190 пазара, на които марката присъства в глобален план. Лансирането на новата щура бутилка в България ще бъде съпроводено от редица маркетингови активности, насочени към забавление и запомнящи се емоции за тийнейджърите.
Феновете на FANTA у нас се наслаждават на нейния освежаващ вкус вече 24 години, като марката не спира да ги изненадва с иновации. FANTA портокал и лимон са първите плодови газирани напитки в България без изкуствени аромати и оцветители и без добавени консерванти.
През годините вкусовото портфолио на марката постепенно се разширява и освен основните два вкуса, на пазара се редуват по-традиционни и по-екзотични като розов грейпфрут, ябълка-лайм, грозде, манго-портокал, лимон и бъз и други.
FANTA портокал е марка №1 по продажби в България, а в страни като Бразилия, Германия, Испания, Япония, Италия и Аржентина от години е сред най-предпочитаните. В глобален план това е четвъртата най-продавана безалкохолна марка в света.

Няма коментари:

Публикуване на коментар