Translate

сряда, 3 май 2017 г.

Sanofi със световна награда за иновации - иновации „Продукт на годината” за Magne B6® Лека нощ



В световен мащаб, 45% от хората имат проблеми с безсънието, като най-засегнати са жените.
Данните от проучване за м. г. показват, че  80% от българите имат проблеми със съня.
Magne B6® Лека Нощ на Sanof бе обявен за „Продукт на годината“ в категорията „Хранителна добавка за сън“ в първото издание на едноименната международна награда за иновации в България.
Продуктът на компанията, лидер сред иновативните фармацевтични компании, който се бори с безсънието, подобрява качеството на съня, улеснява заспиването и осигурява бодрост и отпочиналост на сутринта. Намалява усещането за стрес, успокоява съзнанието, подпомага дейността на нервната система и благоприятства заспиването и качеството на съня при състояния на нервност, напрежение, стрес, психическа и физическа умора.
„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите. Тя се реализира в 40 страни с цел да насочи потребителите към най-добрите продукти на пазара и да награди производителите за реализираните иновации.
Претенденти за наградите са продукти, лансирани на българския пазар  през последните 18 месеца, а победителят се определя единствено от потребителския вот, удостоверен, чрез национално представително проучване на Nielsen Bulgaria сред 2000 българи.
Престижната награда за Sanofi бе получена от Михаела Пиерова, генерален мениджър за „Лекарства без лекарско предписание“ за Централна и Югоизточна Европа.
 „Това е огромно признание за екипа на Sanofi България, тъй като успяхме да наложим Magne B6® ЛЕКА НОЩ като лидер в своята категория още през първата година от лансирането на пазара, защото продуктът е ефективна комбинация от натурални продукти, която премахва стреса и се бори с безсънието. Това е поредното доказателство за успеха на Sanofi в разработването на иновативни продукти за нуждите на потребителите ни. Ефективността на нашите продукти, потребителската удовлетвореност и иновациите, в които не спираме да инвестираме, са в основата изкачването на Sanofi на 3-то място сред иновативните компании в България“ – сподели Михаела Пиерова.
Наградата „Продукт на годината“ е поредното признание за Sanofi България и лекарственият продукт Magne B6®, който вече е насител на наградата „Лекарство без лекарско предписание“ на Българския фармацевтичен съюз,а също така бе отличен и от Българска асоциация на рекламодателите за кампанията по налагането му на пазара.

Няма коментари:

Публикуване на коментар