Translate

събота, 30 септември 2017 г.

Ден на кафето - 1-ви октомври с безплатно VIVA еспресо в OMV



Като част от многобройните активности, свързани с новото послание на марката OMV We Care More, компанията отбелязва Деня на кафето – 1-ви октомври, 2017 г. с много изненади за своите клиенти. В деня на празника, всички OMV бензиностанции в страната ще предлагат безплатно еспресо

Петър Величков, управител на OMV България
Съгласно последните тенденции на пазара и търсенето на здравословни продукти, OMV България обогатя менюто си с кафе напитки с Веган капучино по рецепта на Спасиана Миленова, OMV Люлин, отличено по време на проведения през лятото трети VIVA Cafe Бариста шампионат.
 Във връзка с Деня на кафето Петър Величков, управител на OMV България, сподели:
-Стараем се да доказваме ежедневно, че заставаме изцяло зад обещанието, което сме дали на нашите клиенти „We Care Moreне само по отношение на висококачествените горива, които се грижат за двигателя на автомобила, но и по отношение на комфорта и удовлетвореността на самите клиенти. Знаем, че кафето, което предлагаме на нашите обекти често пъти е причина хората да избират именно OMV за място за среща или почивка по време на път и именно поради това обучаваме, ангажираме и мотивираме непрекъснато нашите служители, за да дават най-доброто от себе си в приготвянето на кафе напитки.
VIVA Cafe е висококачествен продукт със знак Fairtrade („справедлива търговия“), който гарантира получаването на справедливи и подобаващи възнаграждения за малките семейни земеделски ферми, които работят всеки ден за постигането на неговото качество. И тази година OMV ще отбележи традиционно 1-ви октомври, 2017 г., Ден на кафето в OMV с безплатно еспресо за всички клиенти на бензиностанции в страната.
Като признание за усърдната си работа, OMV България с гордост съобщава, че тази година компанията е отличена с цели два Best Buy Award медала. Според независимо маркетингово проучване сред потребителите, VIVA Cafe е посочено като кафе-бар/кафене в бензиностанция, което предлага най-добро съотношение цена-качество в България. Същото маркетингово проучване сред селектирана потребителска група – така нареченото поколение „Милениум“, която е и най-важната потребителска група в момента, OMV получава отличието Best Buy Award за бензиностанция, която предлага най-добро съотношение цена-качество в България.
Гордеем се да получим това признание от нашите клиенти, тъй като всичко, което правим е в името на това да им осигурим качеството, което са свикнали да получават от нас и да им даваме дори повече отколкото очакват. 
Като компания, която винаги е работила в подкрепа на българския бизнес и в полза на обществени каузи, сред които опазването на околната среда, OMV България застава зад иновативен за българския пазар продукт на български производители – ядливaта вафленa чашка за кафе „Cupffee“ – леко сладка, диетича, не калорична и съдържаща овесени трици.
Мирослав Запрянов, един от създателите на „Cupffee“ поясни, че чашката е направени изцяло от натурални и екологично чисти суровини и може да бъде изядена в качеството си на обикновена придружаващата кафето бисквитка. Cupffee не е глазирана т. е. не променя вкуса на кафето и не протича до 40 мин., а след това течността просто се просмуква в чашата. Иновативният биоразградим продукт е подходящ, както за топли, така и за студени напитки.
Чашите „Cupffee предстои да бъдат въведени тестово на OMV обектите в страната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар